قدرت نفوذ رسانه و توان حرفه یی خبرنگار موثر در کسب مصاحبه های عمقی
ساعت ۱:۳٤ ‎ب.ظ روز ۱۳۸٦/٧/۱۸   کلمات کلیدی:

بسياري از مقام‌هاي رسمي کشورها، اغلب به خاطر دلهره از نداشتن توانايي اقناع افكار عمومي به گفت‌وگوهاي عمقي و چالشي با خبرنگاران، از جمله خبرنگاران ايراني تمايلي نشان نمي‌دهند.

حسن عابديني - مدير كل اخبار شبكه‌ي العالم - در گفت‌وگو با خبرنگار رسانه‌ي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)،‌ با بيان اين مطلب اظهار كرد: ميزان نفوذ و قدرت تاثيرگذاري رسانه از يك‌سو و توان حرفه‌يي و دانش خبرنگار هم از سوي ديگر، از جمله عواملي است که مورد توجه مصاحبه شونده‌ها براي پذيرفتن گفت‌وگوست.

وي افزود: علاوه بر اين کانون خبري بودن يک کشور و داشتن پيامي براي افکار عمومي نيز در پذيرش گفت‌وگو از سوي مقام مسوول کشورها بسيار موثر است. ادامه ..